sâmbătă, 5 martie 2011

O noua infatisare a desktopului.

Au trecut deja ceva timp de când am descoperit Rainmeter şi imensul lui potenţial şi odată cu reinstalarea Windows-ului mi-am îndreptat atenţia din nou asupra desktop-ului, aşadar am început o nouă campanie de navigare, căutare, descărcare şi probare de noi module pentru Rainmeter şi, eventual noi programe de personalizare a desktop-ului. Totodată m-am decis să împuţinez modulele pe care le-am folosit în versiuinea precedentă a desktop-ului deoarece erau destule care îndeplineau aceeaşi funcţie şi, chiar dacă aveau esteică futuristică şi erau plăcute ochiului, am renunţat la ele şi pentru că, fără să realizez, mi se îngreuna memoria RAM, nu cu mult, dar tot era de prisos să le păstrez.

Merge în sistemele de operare:
  • Windows Xp, Vista, 7
  • Linux

Un exemplu de desktop:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu